Команди продемонстрували лаштунками великого футболу.
Компанія adidas представила треті комплекти форм клубів "Реал", "Челсі", "Ювентус" і "Мілан" в серії яскравих роликів #firstneverfollows.
Нові ролики дозволяють зазирнути за лаштунки великого футболу - побачити кращих гравців і тренерів світу, які готуються до нових перемог.
РЕАЛ
Темою ролика стала готовність клубу йти вперед, незважаючи ні на що. У зніманнях взяли участь гравці, які мають контракт з adidas: Гарет Бейл, Карім Бензема, Марсело і Хамес Родрігес.
Комплект виконаний в чорному кольорі з фіолетовими вставками. Принт на плечах футболки символізує шлях від стадіону "Сантьяго Бернабеу" до фонтану Сибелес, відомий кожному фанату за святковими ходами, присвяченими великим перемогам "Реала".
ЧЕЛСІ
Нова форма "синіх" демонструє величезні зусилля, які гравці докладають на тренуваннях, щоб бути кращими. Дієго Коста, Оскар, Гарі Кехілл показують, наскільки велика воля клубу до перемоги.
На грудях білої футболки з блакитними акцентами розміщені герб "Челсі" і логотип adidas Performance. На комір нанесено назву клубу, а з боків розташовуються знамениті три смужки adidas.
ЮВЕНТУС
Новий ролик присвячений необ'єктивній критиці і прагненню клубу рухатися вперед, виступаючи на межі можливостей. У зніманнях взяли участь Міралем П'янич, Пауло Діба та інші зірки клубу.
Нова футболка "Ювентуса" виконана в білому кольорі. З боків розміщені три знамениті смужки adidas. Рукави з анімалістичним принтом відсилають до забарвлення зебри і прізвиська клубу.
МІЛАН
Відео відображає тісний зв'язок клубу з уболівальниками.
З боків футболки розміщені три смужки adidas, а білий градієнт на рукавах відсилає до прапора Італії. На грудях розміщено логотип adidas і герб "Мілана".