Донецьк рекламуватиме себе на Євро-2012, як місто "сили та краси"

Донецьк рекламуватиме себе на Євро-2012, як місто "сили та краси"

Донецьк - місто сили та краси / Фото: ukraine2012.gov.ua

Логотипом приймаючого міста стали вугілля та троянда, які передають контрасти Донецька.

Донецьк зайнявся своїм промоушеном, як міста, що приймає Євро – 2012. В іміджевій концепції закладена ідея розрекламувати Донецьк, як місто "сили та краси".

Графічне відображення концепції поєднання протилежностей, "сила і краса", - це символи вугілля і троянди, які стали логотипом Донецька. Кольорова гамма бренду - чорний (вугілля) і червоний (троянда). Текстова частина – написання назви – Донецьк, і слоган - сила та краса.

"Оскільки Донецьк – це контрасти, поєднання протилежностей, місто, яке об'єднує промисловість і троянди, футбол і балет, вугілля і сіль, високотехнологічну архітектуру і православні храми – це стало основою концепції позиціонування бренду – Донецьк. Сила і Краса", - йдеться в іміджевій програмі євроміста.

Окрім цього, одним із ключових аспектів іміджевої концепції міста стала музика всесвітньо відомого композитора Сергія Прокоф'єва. Планується, що під час чемпіонату, шедеври світового класика будуть звучати скрізь - від громадського транспорту до Музичного парку.

Читайте також:

УЄФА домовилася з Україною щодо безпритульних собак

В Україні розпочався продаж офіційної символіки Євро-2012

11 збірних Євро-2012 хочуть жити в Україні

Головну ялинку України прикрасять у стилі Євро-2012

Повʼязані теми:

Наступна публікація