Логотипом приймаючого міста стали вугілля та троянда, які передають контрасти Донецька.
Донецьк зайнявся своїм промоушеном, як міста, що приймає Євро – 2012. В іміджевій концепції закладена ідея розрекламувати Донецьк, як місто "сили та краси".
Графічне відображення концепції поєднання протилежностей, "сила і краса", - це символи вугілля і троянди, які стали логотипом Донецька. Кольорова гамма бренду - чорний (вугілля) і червоний (троянда). Текстова частина – написання назви – Донецьк, і слоган - сила та краса.
"Оскільки Донецьк – це контрасти, поєднання протилежностей, місто, яке об'єднує промисловість і троянди, футбол і балет, вугілля і сіль, високотехнологічну архітектуру і православні храми – це стало основою концепції позиціонування бренду – Донецьк. Сила і Краса", - йдеться в іміджевій програмі євроміста.
Окрім цього, одним із ключових аспектів іміджевої концепції міста стала музика всесвітньо відомого композитора Сергія Прокоф'єва. Планується, що під час чемпіонату, шедеври світового класика будуть звучати скрізь - від громадського транспорту до Музичного парку.
УЄФА домовилася з Україною щодо безпритульних собак
В Україні розпочався продаж офіційної символіки Євро-2012