Хемілтон виграв передостанню гонку Формули-1

Хемілтон виграв передостанню гонку Формули-1

Хемілтон здобув третю перемогу у сезоні / Фото: F1News

Завдяки проколу колеса у Феттеля перемогу на Гран-прі Абу-Дабі здобув Хемілтон.

В ОАЕ відбувся передостанній етап чемпіонату світу Формули-1 2011 року - Гран-прі Абу-Дабі. Перемогу у гонці здобув англійський гонщик Льюїс Хемілтон, для якого це третій тріумф у цьому сезоні.

Англієць впевнено контролював хід гонки з першого по останнє коло. Слідом фінішували Фернандо Алонсо і Дженсон Баттон, а ось володар поул-позішн і діючий чемпіон Себастьян Феттель не проїхав жодного кола.

Доля гонки вирішилася на першому колі. Феттель виграв старт, але вилетів вже у другому повороті через прокол заднього колеса. До боксів німець добрався, але механіки Red Bull тільки розвели руками, оскільки пошкодження задньої підвіски виявилися серйозними. Після вильоту Феттеля гонку очолив Хемілтон, а на другу позицію після щільної боротьби з Батоном вийшов Алонсо.

Практично всю гонку порядок в лідируючій групі зберігався. Хемілтон та Алонсо відразу ж відірвалися від Баттона, при цьому Льюїс постійно зберігав відрив у 4-5 секунд. Перший піт-стоп McLaren і Ferrari провели одночасно. Другий піт-стоп, з переходом на більш жорстку гуму, Алонсо провів на три кола пізніше, але переваги від цього не отримав. На останньому відрізку Хемілтон зміг відірватися від суперника на 8 секунд.

Марк Веббер, єдина надія Red Bull на успіх в Абу-Дабі, в першій частині гонки робив кілька спроб пройти Баттона. Однак після першого піт-стопа австралієць не тільки не обігнав пілота McLaren, але і, навпаки, поступився позицію Феліпе Массі. Після другого піт-стопа Веббер полетів, ставлячи один кращий коло за одним, обійшов і Массу, і Баттона. Однак, на відміну від суперників, на Марка чекав ще один піт-стоп, який він зробив за коло до фінішу. У підсумку він фінішував четвертим, позаду Баттона, але попереду Масси.

На шостій та сьомій позиції фінішували пілоти Mercedes. На першому колі Міхаель Шумахер зміг пройти Ніко Росберга, але практично відразу ж молодий німець зміг відігратися, і після цього позиції змінювалися тільки під час проведення піт-стопів.

Слідом фінішувала пара пілотів Force India, Адріан Сутіл і Пол ді Реста. Останній став єдиним пілотом, кому вдалося пройти гонку з одним піт-стопом. Завдяки такому подвійному успіху команда з Індії практично гарантувала собі шосте місце в Кубку конструкторів. Замкнув призову десятку Камуі Кобаяші з Sauber.

У боротьбі за друге місце Баттон випереджає Алонсо на 10 очок, а Хемілтон відстає від партнера по команді на 22 очки і на 12 від іспанця. Доля звання віце-чемпіона визначиться 27 листопада на Гран-прі Бразилії у Інтерлагосі.

Результат Гран-прі Абу-Дабі

П
Пілот
Команда
Час
Піт
1
Льюїс Хемілтон
McLaren Mercedes
1г 37:11.886
 
2
2
Фернандо Алонсо
Ferrari
1г 37:20.343
+ 8.457
2
3
Дженсон Баттон
McLaren Mercedes
1г 37:37.767
+ 25.881
2
4
Марк Веббер
Red Bull Renault
1г 37:47.670
+ 35.784
3
5
Феліпе Масса
Ferrari
1г 38:02.464
+ 50.578
2
6
Ніко Росберг
Mercedes
1г 38:04.203
+ 52.317
2
7
Міхаель Шумахер
Mercedes
1г 38:27.786
+ 1:15.900
2
8
Адріан Сутіл
Force India Mercedes
1г 38:28.986
+ 1:17.100
2
9
Пол ді Реста
Force India Mercedes
1г 38:51.886
+ 1:40.000
1
10
Камуї Кобаяши
Sauber Ferrari
- 1 коло
 
2
11
Серхіо Перес
Sauber Ferrari
- 1 коло
 
2
12
Рубенс Баррікелло
Williams Cosworth
- 1 коло
 
2
13
Віталій Петров
Renault
- 1 коло
 
2
14
Пастор Мальдонадо
Williams Cosworth
- 1 коло
 
2
15
Хайме Альгерсуарі
STR Ferrari
- 1 коло
 
2
16
Бруно Сенна
Renault
- 1 коло
 
3
17
Хейккі Ковалайнен
Lotus Renault
- 1 коло
 
2
18
Ярно Труллі
Lotus Renault
- 2 кола
 
2
19
Тімо Глок
Virgin Cosworth
- 2 кола
 
2
20
Вітантоніо Ліуцци
HRT Cosworth
- 2 кола
 
1
21
Даніель Ріккардо
HRT Cosworth
- 7 кіл
 
2
22
Себастьян Буемі
STR Ferrari
- 36 кіл
 
1
23
Жером д'Амброзіо
Virgin Cosworth
- 37 кіл
 
1
24
Себастьян Феттель
Red Bull Renault
- 54 кола
 
1

Читайте також:

Гонщики Формули-1 зіграли матч з зірками світового футболу (відео)

Три команди Формули-1 змінили назви

Відбулася історична гонка Формули-1 у Індії

Повʼязані теми:

Наступна публікація