Колесніков: Україна виконала усі зобовязання перед УЄФА на 100%

© Офіційний сайт Президента України
Спорт 14 вересня, 2010, 11:57 1393
Додати до обраного
Віце-прем'єр-міністр України Борис Колесніков розповів останні новини про підготовку України до футбольного Євро-2012.

Колесніков
Борис Колесніков
До Євро-2012 буде великий попит на все, що пов'язане з Україною. Про це заявив Віце-прем'єр-міністр України Борис Колесніков.

- З Євро-2012 в Україні пов'язане очікування надходження великих коштів від туризму. Зрозуміло, що в першу чергу зможуть заробити великі готельні та ресторанні мережі. А які перспективи відкриває фінал чемпіонату для того ж малого бізнесу?
- Можливості малого бізнесу необмежені. У першу чергу в закладах громадського харчування і торгівлі. Зрозуміло, що на три тижні ніякий серйозний бізнес не побудуєш, але можна забезпечити хороший старт.

Великий попит буде на всілякі національні сувеніри, навіть кустарного виробництва. І тут мова йде не стільки про сувенірну продукцію з символікою чемпіонату або УЄФА, скільки про місцевий колорит - про все українське: все українське і пов'язане з Україною буде користуватись великою популярністю.

- Для нормального проведення фіналу потрібні люди, які вміють спілкуватися з туристами на одній мові. Коли і як їх будуть вчити?
- Ми вже зараз готові навчати англійської бажаючих - волонтерів, але почнемо навчання за півроку до початку, а тих 24 тис. фахівців, які будуть відібрані для роботи в Call-центрах в основних містах зі знанням німецької, англійської, французької, іспанської, польської мов, ми почнемо навчати найближчим часом.

Російську, гадаю, вчити не доведеться. І, до речі, за нашими підрахунками, близько 50% туристів приїде з Росії, адже від Донецька до Ростова близько 200 км, від Харкова до Бєлгорода - близько 90 км. Сприяти цьому буде і безвізовий режим між нашими країнами та ін. Хоча ми раді будемо бачити будь-яких гостей з усіх країн світу.

- А будете де їх розміщувати?
- Усі заявки з "сім'ї УЄФА", а це команди, партнери та ін. - майже 17 тис. номерів, виконані. Для всіх інших поки номери йдуть від трьох зірок і нижче.

- А альтернативні варіанти, наприклад, готелі на річці Дніпро?
- Дніпра на всіх не вистачить. І, до речі, якщо ми колись замахнемся на проведення літньої олімпіади, головна проблема буде саме у підготовці цієї водної артерії - розчищення та поглиблення фарватеру, очищення та інше.

Ми зараз для Євро-2012 будемо замовляти кілька прогулянкових плоскодонних суден одному з наших південних заводів, для екскурсій туристів в Канів, Черкаси, Шевченківськими місцями. У Каневі готуємо термінал, вертолетодром, суперсучасний річковий вокзал. Обговорюємо з конструкторами і можливість будівництва фунікулера до меморіалу Т.Г. Шевченко - готуємо проект.

Як альтернативні майданчики - всі міста, що приймають ігри, будуть мати на в'їзді величезні майданчики, куди будуть підведені основні інженерні комунікації. Така можливість передбачена, там люди зможуть жити у своїх "будинках на колесах".

- Дороги до фіналу встигнемо підготувати?
- До фіналу, безумовно, закінчимо будівництво кільцевих доріг - у Києві, навколо Львова, Харкова та Донецька, з`єднаємо дорогами центри з новими аеропортами, покращимо траси Київ - Західний кордон, Київ - Харків, Донецьк - Ростов, Львів - Краковець. Але від Львова до Донецька більше 1,3 тис. км - м'яко кажучи, це багато.

Хоча, знову ж таки, президент Віктор Янукович вже поставив завдання створити можливості перетину України автотранспортом за 13-14 годин, тоді це буде цікаво транзитерам. Але це має бути комплекс заходів з країнами СНД і проходити далі на Схід. Чим далі дорога буде йти і якіснішою буде, тим краще.

- До речі, "Сбербанк Росії" заявляв про те, що веде переговори про можливість надання кредиту в 2 млрд рублів для фінансування дорожніх робіт до Євро-2012 в Україні. Чи так це? На якій стадії переговори?
- Так, ми можемо частково і їх використовувати, але нам потрібно розуміти, як ми будемо віддавати.

У новому кодексі закладено, що акциз на бензин піде на нові дороги. Якщо ми будемо в повному обсязі збирати акцизи, це дасть Україні 3-4 млрд доларів на рік. У нас зараз приблизно 1 млрд доларів йде на утримання, 3 млрд доларів - на будівництво нових доріг. Я думаю, якщо все буде вдало з акцизами, Україну чекає такий обсяг дорожнього будівництва, що в українських компаній немає таких потужностей.

Хоча є багато схем фінансування доріг. Якщо брати Європу, є Південна Європа, де дороги платні, - це Франція, Італія, Іспанія. Не готовий, не в змозі сьогодні український споживач заплатити за дорогу. Інші магістралі будуються методом концесії. Угорщина пішла таким методом. Ось ми послали спеціально заступника міністра фінансів Тетяну Єфименко ознайомитися з цим досвідом. У концесії, як ви знаєте, дорога будується, а держава дає зобов'язання, що по цій дорозі умовно проїде 1 тис. машин на годину. Якщо минуло більше, концесіонер поділився з державою, якщо менше - держава повинна доплатити. Так от Угорщина доплачує стільки, що дешевше було б побудувати дорогу за свій рахунок.

Тому ми взяли на озброєння варіант скандинавський, де акцизи на паливо і є основою дорожнього будівництва. Скасування транспортного податку повністю входить в русло цього принципу. Платить тільки той, хто їздить. Якщо у вас машина радянського виробництва і ви їздите зовсім мало, ви не повинні платити транспортний податок.

- Не буде проблемою те, що центральний стадіон, на якому пройде фінал, розташований в центрі столиці?
- Я був на фінальному матчі Чемпіонату в Йоганнесбурзі. Стадіон, висловлюючись нашою мовою, побудований в чистому полі. Виходити зі стадіону, відповідно до вимог УЄФА, 8 хвилин. Решта шляху машиною у мене зайняло 1 годину.

У Києві ще складніше. Але, враховуючи, що на "Олімпійському", швидше за все, буде зіграно 5 матчів, я думаю, що ми вирішимо ці проблеми.

- Що зараз можна сказати про підготовку в містах загалом?
- Київ. На "Олімпійському" були недавно. Все повністю у графіку. Тепер лише диво може перешкодити... Але чудес майже не буває.

Львів. Найкраща готельна база в країні за рахунок Трускавця. Недоліки: дуже запущені терміни по Львівському стадіону. Надолужуєм. Сподіваюся запросити вас в кінці осені на львівський стадіон, роботи на якому йдуть згідно графіку.

Львівський аеропорт. Будується абсолютно новий термінал площею близько 40 тис. кв. м, нова смуга довжиною 3200 метрів. Навесні приступаємо до будівництва дороги Краківець - Львів.

Ситуація по Донецьку. Будується абсолютно новий аеропорт, другий у країні за площею - 55 тис. кв. м. Це, для порівняння, в 2,5 рази більше, ніж Харківський, і в 1,5 рази менше, ніж останній термінал у Борисполі. Він буде мати 2 термінали, тому загальна площа буде 60 тис. кв. м. Смуга побудована повністю по категорії 3Б, має можливість приймати всі літаки, які є в світі на сьогоднішній день.

Проблем не бачу. Кільце будуємо, закінчуємо дорогу на Російську Федерацію, внутрішньоміські дороги. Готелі будуються.

- Незабаром чергове засідання ради УЄФА. Чого ви від нього чекаєте?
- Ми абсолютно до нього готові. УЄФА хоче переконатися, що літня будівельна кампанія закінчена, що ми виконали свої обіцянки. З усіх пунктів, які президент України обіцяв Мішелю Платіні виконати, всі зобов'язання ми виконали на 100%.

Читайте також:

Туалет класу "люкс" до Євро-2012 - вигрібна яма з дверима

Половина туристів на Євро-2012 приїдуть з Росії

На Львівщині порушено 10 справ за розкрадання грошей на Євро-2012

Огляд матчів 2-го туру відбору на Євро-2012

Євро-2012. Словаччина б'є Росію у Москві

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ukraine2012.gov.ua / А.Р.
Побачили помилку - контрол+ентер
Спорт 14 вересня, 2010, 11:57 1393
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції