Проморолик Києва до Євро-2012 зняли за 30 доларів

Проморолик Києва до Євро-2012 зняли за 30 доларів

Проморолик Євро-2012 для України зняли за 30 доларів / Фото: 2012.ua

Ролик Олега Фінгера створено із фотографій, і він не є комерційним проектом.

Член організації "Німецька молодь України" Олег Фінгер зняв рекламний відеоролик "Kiev Live" до Євро-2012 вартістю всього 30 доларів. Зйомки проходили протягом липня-вересня цього року, але в цілому процес зайняв не більше 3-4 тижнів.

Відео одразу замислювалося як некомерційне. За словами Олега, бюджет у 250 гривень він витратив на проїзд.

"Для мене це був технічний і фізичний експеримент. Я і зараз не хочу отримувати за цей ролик гроші. Це такий собі подарунок для міста. Дуже хотілося б, щоб Київ став більш відомим, тому що у нас є, на що подивитися", - обгрунтував Олег причину зйомки.

Влітку хлопець звертався до Міністерства культури з проханням надати офіційний лист підтримки. Такий документ, на його думку, полегшив би зйомку багатьох об'єктів. Жодної відповіді він досі не отримав.

Фінгер цікавиться технікою таймлапса, яка в останні роки стала досить популярною на Заході. Це покадрова зйомка нешвидких процесів або об'єктів, які повільно рухаються. Потім знімки складаються з частотою 24 кадрів в секунду і в результаті виглядають як прискорене відео. Саме з використанням цієї техніки і виконаний ролик, присвячений Києву.

Зупинятися на одному відео хлопець не хоче. У його планах - зйомка роликів про решту міст, приймаючих Євро-2012. Але чи будуть вони готові до чемпіонату, Олег не впевнений, адже поки розраховує лише на власні сили.

Нагадаємо, у вересні 2011 року компанія "Фаст Форвард Пост Продакшн" домовилася з державним підприємством "Центр комунікацій" Україна-Всесвіт" про виготовлення п'яти відеороликів під умовною назвою "Ми чекаємо Євро-2012" за 6,154 млн гривень.

Торік на ролики для формування позитивного іміджу України для європейського споживача було витрачено 5,9 млн гривень.

А на одне 90-секундне відео "Увімкни Україну" (офіційне промо до Євро-2012) торік пішло майже 4 млн гривень.

Читайте також:

Україна розпочинає глобальну піар-кампанію

Могильов чекає на іміджевий український фільм про міліцію

Україна витратить 9 мільйонів гривень для самореклами за кордоном

МЗС відмовилося від символів України, яких в Росії обізвали "даунами"

 Україна запустила в Європі промо-ролик "Ukraine. All about U"

Повʼязані теми:

Стаття з добірки новин:
Тренди соцмереж
Наступна публікація