Сінкевича піймали на допінгу

Спорт 18 липня, 2007, 19:34 670
Додати до обраного
Німецькі телеканали ARD і ZDF стримали свою обіцянку бойкотувати "Тур де Франс" у разі допінгового скандалу.

Два провідних німецьких телеканала, ARD і ZDF, у середу вирішили припинити трансляції найпрестижнішої професійної велобагатоденки «Тур де Франс». 

Причиною цього рішення став позитивний аналіз на допінг у гонщика команди «Ті-Мобайл» Патріка Сінкевича, повідомляє французька преса. 

Обидва канали, які по черзі транслюють етапи «Тур де Франс», в своєму сумісному комюніке відзначили, що покази велогонки припинені до закінчення розслідування справи Патріка Сінкевича і оголошення результатів допінг-проби B. 

«Цим жестом ми хочемо показати, що готові підтримувати професійний велоспорт тільки в тому випадку, якщо він чистий від допінгу і заборонених препаратів. Це попередження відноситься і до всіх інших видів спорту», – заявив головний редактор ZDF Ніколаус Брендер

На початку червня німецькі телекомпанії, яким належать права на трансляції «Тур де Франс», зробили заяву, що бойкотуватимуть гонку, якщо під час неї розгориться допінговий скандал. 

Допінг-проба А велогонщика команди «Ті-Мобайл», узята 8 червня, дала позитивний результат на підвищений вміст тестостерону в організмі спортсмена. 

Поки аналізи допінг-проби В гонщика не були відкриті, але якщо і вони підтвердять вживання Сінкевичем заборонених препаратів, йому загрожує дискваліфікація. 

Німецький велосипедист прийняв старт 7 липня в гонці «Тур де Франс», але достроково завершив її, зіткнувшися на восьмому етапі з уболівальником.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Eurosport / К.К.
Побачили помилку - контрол+ентер
Спорт 18 липня, 2007, 19:34 670
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції