Користувачі мережі отримають можливість переглядати ексклюзивні відеозаписи, в тому числі й з телеканалу клубу MUTV.
Футбольний клуб "Манчестер Юнайтед" запустить власну соціальну мережу.
Потенційна аудиторія нового проекту, як спочатку розраховували в "МЮ", може скласти більше 350 мільйонів фанатів. Дослідницьке агентство TNS оцінило можливу кількість учасників соцмережі e 660 мільйонів людей, після чого британський футбольний клуб підвищив свій прогноз до 500 мільйонів учасників.
Для порівняння, число користувачів Facebook у вересні цього року перевищило 800 мільйонів чоловік.
Переможець англійської прем'єр-ліги вже звернувся до рекламного агентства SapientNitro, яке займеться розробкою маркетингової стратегії майбутнього проекту.
Соцмережа від "МЮ", як очікується, стартує протягом наступних двох років. У клубу є своя сторінка на Facebook, число передплатників якої становить 20,2 мільйона чоловік.
Як повідомляється, користувачі мережі отримають можливість переглядати ексклюзивні відеозаписи, в тому числі й з телеканалу клубу MUTV.
"Манчестер Юнайтед" розраховує залучити до співпраці спонсорів, які зможуть розміщувати у соцмережі рекламу.
Нагадаємо, нинішньої весни Forbes опублікував рейтинг найдорожчих футбольних клубів світу. Цей список в черговий раз очолив "Манчестер Юнайтед", вартість якого журнал оцінив у 1,835 мільярда доларів.
Вболівальники Манчестера викинули Тевеса на смітник (відео)
"Арсенал" і "Манчестер Юнайтед" вийшли в чвертьфінал Кубка Ліги
"Манчестер Юнайтед" став найдорожчим спортивним брендом світу
"Манчестер Юнайтед" 7-й рік поспіль є найціннішим клубом світу