Україна заплатить за євродороги 40 мільярдів гривень

Реконструкція дороги Київ – Ягодин© volynnews.com
Спорт 11 червня, 2009, 13:55 1512 1
Додати до обраного
За час, що залишився до початку чемпіонату необхідно привести в порядок п'ять тисяч кілометрів доріг державного значення.

Згідно Програми з підготовки автодоріг України до Євро-2012, вартість доріг становить близько 40 мільярдів гривень.

Зокрема, за час що залишився до початку чемпіонату необхідно привести в порядок п'ять тисяч кілометрів доріг державного значення. Таке завдання поставлено держпрограми з підготовки дорожнього господарства України до проведення Євро-2012.

Зазначимо, що представники УЄФА відверто заявили українській стороні, що дороги, які зараз експлуатуються в нашій країні, дуже далекі від європейських стандартів. Тому перед нами стоїть непросте завдання – у стислі терміни привести дорожнє покриття країни в належний вигляд.

Заступник голови Держслужби автодоріг "Укравтодору" Микола Березовський додає, що з держбюджету на ремонт дорожнього господарства буде виділено не більше третини необхідної суми. Інші гроші будуть залучатися у вигляді кредитів та коштів, отриманих від інвесторів і концесіонерів.

"Кабмін затвердив перелік об'єктів, але ще не почав фінансувати жоден з них. З початку 2009 року з державного бюджету не було виділено бодай копійки на об'єкти Євро-2012", - сказав Микола Березовський.

В цілому ж нині за бюджетні гроші фінансуються тільки поточний ремонт та утримання доріг (покриття, розмітка, знаки, побілка, фарбування і т. п).

Додамо, що чиновники, які відповідають за дороги, зазначають, що масштабних проектів з будівництва нових доріг до 2012 року не передбачається. Фактично ця заява ставить хрест на планах розрекламованого будівництва нової кільцевої дороги навколо Києва. На їхню думку, існуюча на сьогодні в Україні мережа магістралей цілком здатна обслуговувати всі транспортні потоки.

А що ж у наших польських сусідів? На відміну від України наші партнери по євро чемпіонату не мають істотних проблем з дорожньо-транспортною інфраструктурою. Ще в минулому році Польщі на дорожньо-транспортну інфраструктуру було виділено 35 мільярдів євро. 40 відсотків від необхідної суми виділяє Європейський союз.

При цьому основна проблема, з якою зіткнулися поляки – це ширина доріг. За інформацією фахівців, траси у них хороші, але вузькі. Тому зараз основне завдання польських властей – провести роботи по розширенню магістралей.

Насамкінець додамо, що в концепцію державної програми розвитку пришляхової та туристичної інфраструктури України входить сучасні розмітка, знаки, інформація, як туристична, так і дорожня. Також цією програмою передбачається облаштування придорожніх місць для відпочинку: альтанок, стільців, туалетів. "Укравтодор" вже займається розміткою та знаками. Наприклад, розмітка у нас наноситься кольорова, як за кордоном. А ось місць для відпочинку поки не видно. Якщо їх зробити зараз, то до Євро-2012 просто нічого не залишиться. А під час проведення матчів вже будемо встановлювати на таких ділянках охорону, щоб ніхто нічого не вкрав.

Читайте також:

Тимошенко: підготовка до Євро-2012 проводиться успішно

Ющенко вимагає від Черновецького фінал Євро-2012

Україна на межі втрати Євро-2012

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Дело / А.Р.
Побачили помилку - контрол+ентер
Спорт 11 червня, 2009, 13:55 1512 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
Вибір редакції