Як у збірної США вкрали перемогу на чемпіонаті світу (відео)

М'яч, забитий Еду, не зараховано© AFP
Спорт 19 червня, 2010, 03:27 2440 3
Додати до обраного
На 85-й хвилині гри Словенія - США малійський арбітр Коман Кулібалі не зарахував чистий гол, який забили американці.

Серія грубих суддівських помилок чемпіонату світу  отримала продовження у матчі Словенія - США. На 85-й хвилині гри малійський арбітр Коман Кулібалі не зарахував чистий гол, який забили футболісти збірної США.

Американці заробили штрафний удар на правому фланзі. Лендон Донован навісив у воротарський майданчик і Еду відправив м'яч ворота словенців. Арбітр відмінив взяття воріт, чим викликав обурення зі сторони американських футболістів та тренера.

Після матчу футболісти збірної США в один голос заявили, що арбітр вкрав у них перемогу.

Зазначимо, що на офіційному сайті ФІФА вказується, що на 85-й хвилині Еду порушив правила. Однак численний відеоперегляд моменту засвідчив наступне: словенці порушували правила у власному карному майданчику, що тягнуло на пенальті.

Нагадаємо, що гра Словенія - США завершилась з рахунком 2:2. Словенці набрали чотири очки, американці - два. У третьому турі Словенія грає з Англією (2 очки), а США - з Алжиром (1 очко).

>

Читайте також:

Англія осоромилась в матчі з Алжиром

Сербія здобула перемогу над Німеччиною (відео)

Шевченко: на чемпіонаті світу буде ще чимало несподіванок

Чемпіонат світу з футболу: турнірні таблиці

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН.ua / А.Р.
Побачили помилку - контрол+ентер
Спорт 19 червня, 2010, 03:27 2440 3
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 3
  • № 1 № 1 20 червня, 12:55 Згоден 0 Не згоден 0 Суддя помилився коли призначав штрафний, подивіться уважно, американець симулює. Замсть того, щоб пробігти мимо словенця він спеціально пре на нього, як бугай, а потім картинно падає. Під час пробиття штрафного був офсайд і це не пасивний офсайд. Американськи нападник, то й що в офсайді, відволікав увагу воротаря й половини захисників, це порушення футбольних правил. Не зарахований гол - цілком справедливе рішення судді. відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції