Італійці назвали "Шахтар" чудовою рекламою Євро-2012

Репортер Corriere dello Sport Альберто Польверозі вважає, що "Шахтар" - чудова промоція Євро-2012.

Італійські журналісти назвали донецький "Шахтар" чудовою рекламою майбутнього чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Таку думку висловив репортер Corriere dello Sport Альберто Польверозі, коментуючи в інтерв'ю італійському виданню Firenze Viola можливість флорентійської "Фіорентини" взяти за основу модель роботи чемпіона України.

"Шахтар" має дуже впливового власника. Цей клуб - чудова промоція Євро-2012", - вважає Польверозі.

Зазначимо, що керманич "Шахтаря" Мірча Луческу, розповідаючи в інтерв'ю Firenze Viola про роботу в Донецьку, відзначив наступне: "Роботу потрібно починати з більшої довіри молодим гравцям. Ми вирішили інвестувати у бразильців, відбираючи тих гравців, які вже в 17 років демонструють свій високий клас в Південній Америці".

Цікаво, що інша італійська газета La Repubblica назвала Львів "українською перлиною Євро-2012".

Читайте також:

"Шахтарю" не цікавий гравець, який потрібен "Динамо"

Українські стадіони робитимуть прогноз погоди на Євро-2012

Німкеня створила еротичний календар до Євро-2012 (фото)

Західна преса поставила "трійки" містам-господарям Євро-2012

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: