Шева та брати-Клички – обличчя України

Німецькі експерти радять Україні у піар-кампанії до футбольного ЄВРО-2012 робити ставку на своїх найвідоміших спортсменів.

Брати Клички
Брати Клички стануть обличчям України у піар-кампанії до Євро-2012 (Фото - klitchko.com)
Іноземні експерти радять нашій країні вже сьогодні працювати над іміджем України, щоб привернути у 2012 році до нас якомога більше іноземних туристів. 

За кордоном мало знають про Україну, тому кількість відвідувачів футбольного турніру може опинитися менше прогнозованого, передає "Німецька хвиля". 

Готуючи PR-кампанію до Євро-2012, німецькі експерти радять робити ставку на братів Кличків, Андрія Шевченка і сучасних українських письменників, зокрема на Андруховича або Дереша

"Саме цих людей іноземці ототожнюють з Україною і саме їх імідж можна ефективно використовувати для залучення туристів на футбольний турнір, – вважає керівник німецької консалтингової компанії з туризму Фольк Ганке. – Також громадські організації і журналісти могли б виступити лобістами країни за кордоном". 

"Потрібно постійно робити новини про Україну, щоб вона постійно була на вустах. А громадські організації можуть поширювати інформацію через свої мережі і співпрацю зі своїми колегами", – переконаний Ганке. 

Представники Східного комітету німецької економіки пропонують українцям більше уваги приділити розвитку готельної інфраструктури і системи розважальних комплексів.
Окрім цього, німецькі експерти відзначають, що до 2012 року в Україні слід ввести дешеві авіарейси, якими могли б скористатися уболівальники з Європи, де авіатранспорт є поширенішим, ніж залізниця.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: